mandag den 8. april 2013

ADHD - Så går turen til ADHD coach konference i USA!

Så er jeg ved at have pakket og er klar til at tage afsted til Atlanta i morgen for at deltage i ACO's (ADHD Coaches Organization) store ADHD coach konference, der ligesom sidste år foregår på det lækre Crowne Hotel Atlanta.


Det bliver 4 fulde dage i samvær med 150 ADHD coaches fra hele verden, hvoraf de fleste selv har ADHD. Så der bliver fuld knald på fra morgen til aften.

Hovedtaleren i år er Sari Solden, der bla. har skrevet bogen "Kvinder med ADHD - Lær at favne dine forskelligheder og få et bedre liv". Jeg glæder mig rigtigt meget til at møde hende igen.

Der vil være interessante oplæg indenfor bl.a. ADHD-forskning, partnerskab og samarbejde, coaching praksis, master coaching, teknologi og meget mere.

Det er altid en fantastisk oplevelse at være sammen med så mange dedikerede ADHD coaches / kolleger.

Jeg husker tydeligt den første ADHD coach konference i St. Louis, USA, i 2008. Det gav mig en følelse af at være kommet hjem til min stamme. Vi havde alle udfordringer med vores ADHD på den ene eller den anden måde, men vi havde det fantastisk og den ægte interesse, imødekommenhed og forståelse jeg mødte dér, var helt ubeskrivelig.

Atlanta here I come!


ADHD-hilsen

ADHD Coach Charlotte
www.ADHDkompagniet.dk